Mesra.net - Malaysia Directories & Information

Malaysia Directories & Information

Search

More search options

Home

New Stories

• kentut....
Author: mariana-dilla
Category: Comedy
• lelaki
Author: mariana-dilla
Category: Love
• Berakhirnya satu percintaan
Author: Linda
Category: Love
• Retaknya Kasih persaudaraan
Author: Ealina Napi
Category: Sad
• Kuterima takdir-Nya
Author: Misha Syira
Category: True Story

Top Readers

• Isteriku Liza...
Author: Ummu Hanan
Readers: 12697
• Cerita Di Malam Berinai
Author: Ummu Hanan
Readers: 11800
• Nasihat Untuk Perempuan
Author: taro
Readers: 9981
• Aku Tak Suka Kau....
Author: Ummu Hanan
Readers: 8955
• Akibat Jelingan Ayah
Author: Ummu Hanan
Readers: 8247

Stories Category

Biography (9)
Peribadi
Comedy (63)
Jenaka
Family (17)
Kekeluargaan
Fantasy (1)
Khayalan
Horror (17)
Seram
Love (56)
Cinta
Mysterious (11)
Misteri
No Category (3)
Tiada Kategori
Poetry (61)
Puisi & Sajak
Religious (43)
Keugamaan
Sad (24)
Sedih
Tales (8)
Dongeng
Travel (1)
Pengembaraan
True Story (26)
Kisah Benar

Mesra.net Stories: Love: Page 3

Back   



PAGES: [<<] 1 2 3 4 5 6 [>>]
  • Dah Penat ke Dah Tahu?!!!
    Author: adieqmanja
    Cuaca petang itu begitu panas dan matahari masih bersinar terik. Dua orang pemuda melangkah laju masuk ke dalam perpustakaan sambil mengepit buku. "Ahhh!! Barulah sejuk sedikit." kata seorang pemuda sambil mengibas-gibaskan bajunya. Mereka berdu...
    (Added: Tue Sep 23 2003 Reader: 89 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • dia milik orang...
    Author: iera
    Aku tak tau macam mana nak cerita... dia milik orang.. milik siapa? milik isterinya.. tapi korang jangan terperanjat kalau aku katakan yang aku terlalu cintakan dia.. nak katakan dia handsome..biasa jer..nak katakan dia banayak harta..biasa gak l...
    (Added: Mon Sep 22 2003 Reader: 30 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Hatiku terluka
    Author: adriana
    Biar aku perkenalkan diriku sebagai hana. Aku berkenalan dengan seorang lelaki pada tahun 1996. Biar aku namakan dia Asrul. Percintaan kami berlangsung selama 5 tahun, bukan satu jangkamasa yang pendek. Tapi pada tahun 2001 semuanya telah punah. ...
    (Added: Thu Nov 20 2003 Reader: 21 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Hijrah Ain
    Author: Nur Izzatul
    Source: Halilah Hj Khalid
    Ketika aku meloncat turun dari van ayah, kainku tersangkut pada tali beg pakaian yang kuletak di tepi kaki. Spontan aku menjerit, bukan terjatuh, tetapi kerana kainku tersingsing hingga menampakkan pangkal paha. Dan spontan juga jeritanku mati mataku...
    (Added: Tue Jun 18 2002 Reader: 2250 Rating: 6.82 Votes: 11)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Hikmah disebalik sebuah kesabaran
    Author: fasya
    Source: fasya
    Ceritanya bermuler begini,hidup aku selama ini sunyi.aku akan berasa sedih dan pilu..apabila melihat kawan-kawan aku bersama teman laki masing-masing sedangkan aku hanya mampu melihat dan melemparkan sebuah senyuman yang tawar.Tetapi aku masih bersa...
    (Added: Fri Oct 10 2003 Reader: 40 Rating: 9.00 Votes: 2)
    Rate It ] [ Review It ]
  • How can I say this?
    Author: yaty_si_chomel
    I want to say I love you Want my feelings to be free I want to show you all I feel How happy you make me But the words just don’t seem enough I’m getting fustrated, full of strife I want you to know how much I love you When your gone, the pa...
    (Added: Fri Mar 21 2003 Reader: 9 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Inikah cinta
    Author: ratu
    Aku seorang chating addit. Slalunya aku chating di Yahoo messeger. Pada suatu hari,aku chating dengan seorang budak indon,dia tua dr saya 9 tahun dan masih solo. Dia punya education back ground membanggakan. Sekarang ni dia berada di US, sedang meng...
    (Added: Wed Mar 26 2003 Reader: 14 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Kasih Terhalang
    Author: abdul rahman mohd
    Source: True Story
    Aku tahu siapa diri ku, dan aku juga tahu siapa dirimu. Tetapi mengapa aku teramat mencintai dirimu? Aku tahu kau juga mencintai diri ku. Tetapi adakah layak kita bercinta, sedangkan aku telah beristeri dan kau telah bersuami. Apakah pandangan masyar...
    (Added: Mon Apr 21 2003 Reader: 15 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Keajaiban Cinta
    Author: Zaliza
    "Za,kalau itu yang Za mahu Lan terima.Za buatlah apa saja asal Za bahagia.Namun Lan tak akan setuju jika Za ingin Lan berbuat sedemikian juga".Itulah kata akhir dari teman lelaki ku setelah dia mendengar cadangan ku agar kami masing-masing mencari ci...
    (Added: Fri Nov 29 2002 Reader: 1516 Rating: 4.43 Votes: 7)
    Rate It ] [ Review It ]
  • KEKASIH @ SAHABAT
    Author: AYU MAIZURA
    Source: -
    Ayu kau dah gosok baju ke belum?esok dah mula sekolah jangan asyik nak merayau je!alah mak nie orang taulah orang nak jumpe Hadi kejap,tu tak habis-habis nak jumpe Hadi je macamlah kau nie makwe dia,mak Hadi sekarang tengah ada masalah jadi orang ken...
    (Added: Thu Mar 06 2003 Reader: 23 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
PAGES: [<<] 1 2 3 4 5 6 [>>]


Disclaimer | Privacy Policy | Term of Conditions | About Us | Advertise | Contact Us

© Mesra.net is a trademark of Multi System Resources And Network [M] Sdn. Bhd.
All content is copyright © 1998-2002 Mesra.net and its respective owners.