Mesra.net - Malaysia Directories & Information

Malaysia Directories & Information

Search

More search options

Home

New Stories

kentut....
Author: mariana-dilla
Category: Comedy
lelaki
Author: mariana-dilla
Category: Love
Berakhirnya satu percintaan
Author: Linda
Category: Love
Retaknya Kasih persaudaraan
Author: Ealina Napi
Category: Sad
Kuterima takdir-Nya
Author: Misha Syira
Category: True Story

Top Readers

Isteriku Liza...
Author: Ummu Hanan
Readers: 12697
Cerita Di Malam Berinai
Author: Ummu Hanan
Readers: 11800
Nasihat Untuk Perempuan
Author: taro
Readers: 9981
Aku Tak Suka Kau....
Author: Ummu Hanan
Readers: 8955
Akibat Jelingan Ayah
Author: Ummu Hanan
Readers: 8247

Stories Category

Biography (9)
Peribadi
Comedy (63)
Jenaka
Family (17)
Kekeluargaan
Fantasy (1)
Khayalan
Horror (17)
Seram
Love (56)
Cinta
Mysterious (11)
Misteri
No Category (3)
Tiada Kategori
Poetry (61)
Puisi & Sajak
Religious (43)
Keugamaan
Sad (24)
Sedih
Tales (8)
Dongeng
Travel (1)
Pengembaraan
True Story (26)
Kisah Benar

Mesra.net Stories: Love: Page 2

Back   



PAGES: [<<] 1 2 3 4 5 6 [>>]
  • Berakhirnya satu percintaan
    Author: Linda
    Source: gadis sepi
    Apakah salahku dihukum sebegini rupa? Pehubungan yang dibina selama 6 tahun hancur begitu sahaja.Adakah ini semua ujian dari Allah s.w.t kepadaku? Insan yang pernah aku sayangi telah dimiliki orang.Pada tanggal 14 Februari 2004 kau telah disatukan me...
    (Added: Wed Apr 07 2004 Reader: 75 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • BINGKISAN DOA UNTUK KEKASIH….
    Author: zuria
    Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang... Ya Allah... Seandainya telah Engkau telah catatkan Dia milikku tercipta untukku... Satukanlah hatinya dengan hatiku... Titipkanlah k...
    (Added: Sun Dec 29 2002 Reader: 39 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Bukanlah Cinta Biasa…
    Author: Arylyn
    Aku tak pasti adakah ini satu lagi permulaan cinta yang luar biasa bagi aku….. adakah aku cintakan dia..? “Alamak… dah lambat!” aku merangkul beg dengan pantas.. jam di tangan aku dah pukul 8.25pg.. lagi 35 minit.. harap sempat.. Aku Ainil, panggil...
    (Added: Tue Feb 10 2004 Reader: 40 Rating: 4.00 Votes: 2)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta Dan Airmata
    Author: Nur Izzah
    Tuhan.. Jika tiada lagi kekuatan dalam diriku ini, sudah pasti aku telah menamatkan nyawaku sendiri. Sayangilah aku Tuhan..kerana beban penderitaan yang kugalas amat pahit untukku tanggung sendirian. Hatiku ini sering menangis kerna rentetan hidupku ...
    (Added: Sun May 19 2002 Reader: 2163 Rating: 5.23 Votes: 9)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta Internet
    Author: melati_kyrana
    Cerita ini diceritakan oleh kakak saudara kepada salah seorang sahabat saya. Bagi pihak awak-awak semua, biarlah saya menggelarkan kakak saudaranya sebagai Kak Ina. Kak Ina sudah berusia(sudah berusia 30 tahun pada waktu peristiwa ini berlaku)dan tak...
    (Added: Thu Sep 26 2002 Reader: 1845 Rating: 6.88 Votes: 8)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta ker ni?
    Author: Norazilah Yunus
    Pertama kali menjejakkan kaki ke sini, aku sebenarnya langsung tiada arah. Perkenalan pertama adalah dengan bebudak 'Thirteen'. Pelikkan? Aku sendiri tak pasti bagaimana bermulanya kisah ini. Aku dikejutkan beberapa soalan mengenai diriku. ...
    (Added: Thu Nov 13 2003 Reader: 20 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta Sandaran...
    Author: ira
    Segalanya bermula hanya melalui chatting,itulah pertemuan aku dengan along(nama samaran dlm chat)dan nama itu juga yang aku guna untuk memangilnya sampai sekarang.bermula lah episod percintaan aku dan dia dlm dunia cinta virtual,itu terjadi kerna aku...
    (Added: Tue Aug 20 2002 Reader: 2390 Rating: 6.23 Votes: 13)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta segi tiga @ segi tiga bermuda????
    Author: jay dee
    Source: tidak berkaitan dengan yg masih hidup & yg pass away
    Ketika aku sedang berbaring d atas tilam, aku mula berfikir sambil berkata d dalam hati. "Kalau aku pilih Suzie? dia nie cerewet sikit tapi kiut orangnya lagi pun dia ni rendah sikit dari aku. kalau aku pilih katthy? bagaimana dengan lynda? katthy...
    (Added: Fri May 30 2003 Reader: 18 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta Semusim
    Author: Iskandar Zulkarnain
    Assalamualaikum wbh Ahad 11 january 2004, 2.32pm. Terima kasih di atas email tengahari semalam. Suatu email yg membuatkan hati abg tersentak. Namun apakan daya itu keputusan ijad. Tepat jam 1 ptg abg menerima email tu dan membaca bait2 terakhi...
    (Added: Wed Jan 21 2004 Reader: 31 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Cinta.....tak...cinta..........
    Author: ilmare
    Saya kenal budak ni kat irc jugak la.2 tahun lepas, time tu tengah giler main irc sampai tak ingat dunia. Sampai makan minum pun tak kisah semata-mata kerana terlalu khusyuk menghadap skrin komputer dan berbual dengan orang yang memang tak pernah na...
    (Added: Thu Jan 02 2003 Reader: 16 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
PAGES: [<<] 1 2 3 4 5 6 [>>]


Disclaimer | Privacy Policy | Term of Conditions | About Us | Advertise | Contact Us

© Mesra.net is a trademark of Multi System Resources And Network [M] Sdn. Bhd.
All content is copyright © 1998-2002 Mesra.net and its respective owners.