Mesra.net - Malaysia Directories & Information

Malaysia Directories & Information

Search

More search options

Home

New Stories


Top Readers

Isteriku Liza...
Author: Ummu Hanan
Readers: 12697
Cerita Di Malam Berinai
Author: Ummu Hanan
Readers: 11800
Nasihat Untuk Perempuan
Author: taro
Readers: 9981
Aku Tak Suka Kau....
Author: Ummu Hanan
Readers: 8955
Akibat Jelingan Ayah
Author: Ummu Hanan
Readers: 8247

Stories Category

Biography (9)
Peribadi
Comedy (63)
Jenaka
Family (17)
Kekeluargaan
Fantasy (1)
Khayalan
Horror (17)
Seram
Love (56)
Cinta
Mysterious (11)
Misteri
No Category (3)
Tiada Kategori
Poetry (61)
Puisi & Sajak
Religious (43)
Keugamaan
Sad (24)
Sedih
Tales (8)
Dongeng
Travel (1)
Pengembaraan
True Story (26)
Kisah Benar

Mesra.net Stories: Horror

Back   



PAGES: 1 2 [>>]
  • Dah Penat ke Dah Tahu?!!!
    Author: adieqmanja
    Cuaca petang itu begitu panas dan matahari masih bersinar terik. Dua orang pemuda melangkah laju masuk ke dalam perpustakaan sambil mengepit buku. "Ahhh!! Barulah sejuk sedikit." kata seorang pemuda sambil mengibas-gibaskan bajunya. Mereka berdu...
    (Added: Tue Sep 23 2003 Reader: 89 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • dah penat ke dah tau??
    Author: Devil-gal
    Cuaca petang itu begitu panas dan matahari masih bersinar terik. Dua orang remaja melangkah laju masuk ke dalam perpustakaan sambil mengepit buku. "Ahhh!! Barulah sejuk sedikit." kata seorang pemuda sambil mengibas-gibaskan baju putihnya yang basah d...
    (Added: Fri Dec 12 2003 Reader: 16 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Hantu penanggal
    Author: ateh
    Penjara Pudu Kisah benar terjadi di sebuah desa di Jawa Tengah. Desa itu dikejutkan dgn kejadian kejadian misteri dan pembunuhan yg kejam. Mangsa mangsa yg menjadi korban terdiri daripada suri rumah suri rumah yg ingi...
    (Added: Sun Mar 09 2003 Reader: 69 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Hantu...Oh...Hantu
    Author: Masyita
    Source: Najwa
    Kisah ini berlaku pada diriku sendiri. Pada malam itu aku tidur seperti biasa. Aku bermimpi yang aku telah dikejar oleh seekor puntianak di rumahku. Aku cuba untuk lari naik ke tangga tapi kakiku telah ditangkap oleh puntianak itu dan aku terjaga dar...
    (Added: Mon Dec 16 2002 Reader: 1421 Rating: 2.18 Votes: 11)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Kepala Berambut Perang
    Author: Nur Izzah
    Source: Raja Rohani ( Perak )
    Kisah ni berlaku ketika aku berada di tingkatan satu. Ketika itu aku tinggal di asrama. Macam biasa, aku mula letakkan kepala atas bantal ketika jam hampir menunjukkan 12:00 tengah malam. Tapi malam tu aku rasa sedikit gelisah. Entah apa puncanya, ta...
    (Added: Mon May 20 2002 Reader: 1830 Rating: 3.29 Votes: 7)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Kepala Diatas Kubur
    Author: Nur Izzah
    Source: Ahmad Kamal Fauzi ( Sg Merab )
    Masa kecik-kecik dulu aku selalu ikut abah aku pergi usrah. Kadang-kadang pergi dekat, kadang-kadang jauh. Sebagai anak yang baik, chewahh, aku ikut la... dan memang aku sendiri pun suka bonceng motor abah aku malam-malam. Sejuk berangin je... best. ...
    (Added: Mon May 20 2002 Reader: 1530 Rating: 8.33 Votes: 6)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Langsuir
    Author: Nur Izzah
    Source: Shahrul Nizam
    Manusia merupakan sebaik-baik makhluk ciptaan tuhan di alam maya ini. Firman Allah s.w.t. dalam al-Quran bermaksud: "Sesungguhnya kami telah jadikan manusia sebaik-baik ciptaan". Manusia juga dikurniakan sesuatu yang tidak ada pada sebarang makhluk l...
    (Added: Mon May 20 2002 Reader: 1737 Rating: 5.57 Votes: 7)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Makkkk... aku nak balik
    Author: sofi
    woi.. apahal bising sangat tue?? Bunyi kucing gaduh ker nie. kalut betul. time aku nak study nie lah dia buat hal. nak meromen pun jngan lah bising sangat. hampeh punya kucing. Tok...tokkk... tokkk... kak sal apa yang bising sangat nie.. orang nak s...
    (Added: Thu Feb 06 2003 Reader: 44 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Mata hijau
    Author: ainul mardhiah
    Kisah ini berlaku pade kawan koi kat sekolahnye,momo... Dorm dier ade seekor kucing hitam yang diaorang bagi name putih..Satu hari,waktu kawan koi tengah tidur..dier terjaga dan secara otomatik dier terpandang ke arah lokernya..Ade sesuatu!! apakah i...
    (Added: Mon Jan 27 2003 Reader: 24 Rating: 0.00 Votes: 0)
    Rate It ] [ Review It ]
  • Nasihat Ibu
    Author: Fendi
    Source: Fendi
    (cerita nie ada sedikit-sedikit kaitan dengan diri aku jugak)Sejak kematian ayah,aku taruk nama azim jer ler bukan nama sebenar.Azim merasakan dirinya seperti hilang segalanya.Segala kesenangan yang dahulunya dilalui kini punah apabila ayahnya mening...
    (Added: Sat Sep 14 2002 Reader: 1024 Rating: 5.00 Votes: 4)
    Rate It ] [ Review It ]
PAGES: 1 2 [>>]


Disclaimer | Privacy Policy | Term of Conditions | About Us | Advertise | Contact Us

Mesra.net is a trademark of Multi System Resources And Network [M] Sdn. Bhd.
All content is copyright 1998-2002 Mesra.net and its respective owners.